torsdag 6. desember 2012

Boka du kanskje ikke bør kjøpe til mannen din til jul.

Å anbefale bøker til kundene er selvsagt en del av jobben min.  Da er det viktig å forsøke og anbefale de bøkene kundene vil ha glede av. 

Denne boka vil sikkert mange menn ha glede av og ikke minst konene/kjærestene.  Men jeg vil ikke anbefale at vi jenter kjøper denne til våre kjære til jul.  Jeg synes jeg ser ansiktene på mennene rundt omkring når de pakker opp boka "Bli en ny mann...fra småfeit til heit på 60 dager".
Ikke umulig det forårsaker både skilsmisser og samlivsbrudd, men jeg må jo også tilføye at tar de mennene som kanskje trenger en liten oppgradering initiativet til å kjøpe boka selv og går fra småfeit til heit på 60 dager så er det nok noen damer som blir glade.

Så derfor, kjæresten min, du vil ikke få denne boka til jul og du behøver heller ikke kjøpe den.  Du er mer enn bra nok slik du er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar