mandag 10. desember 2012

Hvem ser på meg?


Når vi får bøker fra et av distribusjonsfirmaenene ser det først ut som en helt vanlig eske.  Når vi har åpnet den ligger det et lokk under som beskytter bøkene.  Dette lokket har et hull i midten slik at vi bare kan ta tak i det og dra det ut.  I dag da jeg åpnet esken skvatt jeg fordi da var det en som så på meg.

 
Denne mannen som myste ut av hullet i esken har nok kikket gjennom mange hull for å komme dit han har kommet i dag.  Jeg tror ikke noen av oss ut fra dette bildet kan gjette hvem det er, men da jeg fikk dratt av lokket så jeg hvem det var:
 
 
Slik så det ut oppi esken, men Odd Reitan hadde klart å stikke seg frem gjennom det bitte, lille hullet i lokket.   Ikke rart at denne mannen har kommet seg langt i livet!
 


2 kommentarer:

  1. Der lå han Reitan i esken og ventet utålmodig på å få kommet ut av esken...

    SvarSlett
  2. He,he...han hadde hastverk med å komme ut av esken, men det spørs om han blir førstemann under juletreet...

    SvarSlett