torsdag 6. desember 2012

Forfatterbesøk på jobben

I dag har Jørn Lier Holst besøkt oss på jobben og signert bøker.  Jeg tør å påstå at han er en av Norges absolutt beste krimforfattere.  Han er politimann og har inngående kjennskap til politiarbeide, noe som kommer tydelig frem i bøkene hans.

Jørn Lier Holst er fra Larvik og det er stort sett dette området han legger handlingene i bøken til.  Morsomt for oss som er litt kjent i Larvik og Stavern for da er det enda lettere å se for seg stedene hvor handlingene skjer, men man behøver absolutt ikke være lokalkjent for å lese bøkene hans.  Jeg anbefaler bøkene hans på det varmeste og den siste "Jakthundene" er mener jeg er en av hans beste.

2 kommentarer:

  1. Jeg har lest "Bunnfall", og kommer garantert til å lese flere. Han skriver meget bra!

    SvarSlett
    Svar
    1. Da må du lese neste som er "Vinterstengt" og denne sist som jeg mener er den aller best.

      Slett