onsdag 5. desember 2012

Mitt første blogginnlegg!

Da har jeg fått min egen blogg.  En del jobb gjenstår ennå før jeg får den slik jeg vil ha den, men det kommer etter hvert.

Har tenkt på dette en stund og lurt på hva jeg kan formidle gjennom en blogg som kan være interessant for andre enn meg selv. 

Jeg lever nok ikke noe helt vanlig A4 liv og har nok å skrive om når det gjelder det.  Er mye sammen med barn og barnebarn og opplever mye morsomme aktiviteter sammen med dem.  

Jeg spiller i korps selv om jeg akkurat nå har en liten permisjon.  Fotoapparatet er med meg nesten overalt hvor jeg befinner meg så jeg kommer nok til å legge ut en del bilder her.

Ikke minst så leser jeg mye.  Har alltid elsket å lese og da jeg fikk jobb i bokhandel havnet jeg jo rett i smørøyet.  Leser fra 1 til 4 bøker i uka.  Det kommer jo litt ann på hvor lettleste bøkene er, men det blir ofte sene netter med spennende bøker.  Kommer sikkert også til å legge ut en del bokanmeldelser her.

Veien blir til mens man går heter det jo så vist og slik blir det sikkert også her i denne bloggen.



6 kommentarer:

  1. Hei :)
    Gleder meg til å følge deg, og se alle de flotte bildene dine :)
    klem fra Olea :)

    SvarSlett
  2. Jeg kommer også til å følge den :-) klem fra Helene Viktoria

    SvarSlett
  3. Anonym6/12/12

    Hei Tone.
    Godt gjort av deg å starte opp meg egen blogg! Jeg kommer til å følge med.
    Vigdis Fines Jonsdatter

    SvarSlett
  4. Velkommen etter, kjære kusine!
    Jeg skal følge med, jeg. Så kikker du innom min innimellom også, regner jeg med :-)

    http://paahjornet.blogspot.no/

    SvarSlett
  5. Hei Tone,
    Så koselig at du har fått deg en blogg, du også! Morsomme innlegg, gleder meg til å følge deg videre!
    God klem til deg fra Anne-Line

    SvarSlett